neděle 2. listopadu 2014

Rodina aneb brácha, ségra, já a naši milí

V 6. kole celoroční Soutěže s Davonou, pro kterou připravuji inspirativní projekty, je hlavním tématem RODINA. Takže jsem našla fotku, na které jsme pohromadě všichni tři sourozenci se svými životními partnery, a ta se stala ústředním motivem mého čtvercového obrázku.


Další podmínkou bylo použít alespoň dvě ze čtyř barev: zelená, modrá, stříbrná a zlatá. Vybrala jsem si modrou a zlatou, která dává celku trochu orientální nádech :).


Poslední podmínkou bylo použít jakékoliv výřezy. Použila jsem již hotová kartonová písmena a na Big Shotu vyřezala rámeček, jehož spodní část jsem odstřihla a otočila, takže vzniknul takový obraz na stojánku. Rámeček je podlepený 3D pěnovými čtverečky.


Sluníčko je vyřezané ze zlatého metalického kartonu a je takovým pozitivním akcentem celého dílka.


Deštník symbolizuje ochranu před nepohodou, kterou rodina všechny z nás poskytuje. Jsem ráda, že tuhle rodinu mám.

Děkuji, že jste se zastavili na mém blogu, mějte se skvěle.

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...