neděle 14. června 2015

Dekorování triček a košile - můj nový relax

Před létem je ideální vytáhnout jednobarevná trička, tílka nebo košile, oprášit štětce, šablony a barvy na textil a pustit se do díla. Zvlášť když vás čeká pořádání kurzu na dekorování textilu :). Poprvé jsem se odvážila zkrášlit si nejen trička, ale i bavlněnou košili a myslím, že to nedopadlo špatně:


Kolibříka, květinu a listy kapradiny jsem natupovala štětcem přes plastové šablony barvami Setacolor a Lumier a zažehlila. Potom jsem z rýžového papíru vystřihla motivy vlčích máků a přilepila je lepidlem na hedvábí (obojí od Stamperie) a zase zažehlila. 


Ke košili jsem ozdobila ještě tričko tak, aby motivy kolem výstřihu byly vidět, když si obleču tričko a košili jako soupravu :).


Pak jsem vzala klučičí tričko a použila jsem nejdříve šablony a černou barvu na textil, Potom jsem přižehlila hodiny a motivy vystřižené z potištěného filce a nakonec přišla ke slovu opět šablona (s pírky) a bílá textilní barva.


Protože mi to nestačilo, vzala jsem tmavě modré tílko a ozdobila ho jednoduše jen pomocí šablon a textilních barev. Pro zvýraznění jsem použila srdíčka z třpytivé nažehlovací fólie a nažehlovací kamínky.

Nakonec přišlo na řadu tyrkysové polo tričko, které jsem dozdobila puntíky, kolečky z rýžového papíru, výraznými kotvami a uzly a vše jsem doladila černými kroužky ručně namalovanými gelovým perem na textil.

Inspirujte se také
a relaxujte tvořením!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...