středa 10. února 2016

Minerální papír - novinka letošního roku

10. 2. 2016

V lednu jsem byla na školení v italské firmě Stamperia, kde jsem se spolu s designérkami z dalších firem seznamovala s novými materiály a technikami, a to formou třídenního tvoření. Snad úplně nejvíc mne zaujal minerální papír, který se hodí nejen na klasické papírové techniky, ale díky svým vlastnostem jako je odolnost vůči vodě, neroztržitelnost a snadné sešívání je vhodný především na experimenty z oblasti mixed médií, art journalingu a volných kombinací technik.


Nemám dost času, abych minerální papír pořádně otestovala, ale i z těch pár pokusů, které jsem zatím zvládla, jsem nadšená.


Na papír jsem nalepila rýžový papír, nastříkala barvy ve spreji, nanesla strukturovací pasty, natiskla razítka. Vždy v různém pořadí a různém množství a výsledky jsou skvělé.


Prozatím jsem vyrobila dva zápisníčky a jedno pouzdro, ale tím jsem určitě neskončila...


Mám v hlavě i další projekty a moc se na ně těším. 

Děkuji za nakouknutí
a relaxujte tvořením!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...