pondělí 25. dubna 2016

Fotografie z kurzů - březen 2016

V březnu jsem vedla celkem 3 kurzy, každý byl jiný. Ten první byl věnován technice Decoupage a konal se 10. 3. v MC Pohádka v Jesenici. Vznikly na něm krásně odekorované dřevěné a plechové krabice:



Další kurz se konal 17. 3. v ZŠ a MŠ Korycanská v Praze Letňanech. Byl to akreditovaný kurz Netradičních výtvarných technik, na kterém jsem účastnice kurzu učila horké embosování, smaltování a techniky razítkování:




V sobotu 19. 3. jsem vedla akreditovaný kurz na Mixed média - Obrácený rámeček a květináč, ten se konal v Davoně v Praze:



Ve středu 23. 3. jsem uspořádala kurz Minialbum z minerálního papíru, který byl první s tímto nevšedním materiálem. Kurz se konal v Davoně v Praze:





I v březnu byl každý kurz jiný a výsledky mne nadchly. Mám vždycky obrovskou radost, když se z počátečních obav společně dopracujeme ke krásným a originálním výrobkům.

Děkuji za nakouknutí
a relaxujte tvořením!


Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...