pondělí 1. května 2017

Indonésie v obrazech - 2. díl - Jakarta

Je tady druhá sada náladových fotek z Indonésie, tentokrát z hlavního města této země Jakarty.

Jakarta - starý přístav - fot oRejka Balcarová

Ve starém přístavu jsme zažili projížďku na lodi, takže jsem mohla fotit přímo "z očí do očí".

Jakarta - foto Rejka Balcarová

Další momentka ze starého přístavu, na podobné loďce jsme pak absolvovali naši projížďku.

2017-03-06Jakarta-6968

Tato fotka je ulovena při jízdě autem. Ulicemi Jakarty se kvůli obrovským zácpám jezdí průměrně třicítkou, takže se občas dá i fotit :).

Na tžnici v Jakartě - foto Rejka Balcarová

Na tržnici mne bavila pestrost a barvy nabízených plodin, v Indonésii obecně mne bavila pohoda a úsměvy místních lidí.

2017-03-21Jakarta-9200

Když jsme procházeli čtvrtí, kudy obvykle turisté nechodí, vzbuzovali jsme pozornost dospělých i dětí. Vždycky si na to vzpomenu, když se kolem mne všichni mračí a hned je mi lehčeji.

 

Děkuji za nakouknutí
a relaxujte focením!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...