pondělí 16. března 2015

Dvě minialba jarně vyladěná

Dvě minialba na fotkách vznikla jako dárečky dvěma ženám, které slaví úplně stejné narozeniny v úplně stejný den a ještě k tomu pracují ve stejné firmě :). Takže jsem vymyslela stejný dárek, jen ve dvou variantách:


Jedno album je tyrkysovo -oranžové, druhé hnědo-zelené, využila jsem nádherné oboustranně potištěné papíry ze svých zásob.


Na jedno album jsem potřebovala dvě stránky 12x12 palců, které jsem využila téměř beze zbytku. Album má 7 vnitřních kapes a rozměry cca 3x4 palce, takže se krásně vejde do kabelky.



Všechny vnitřní stránky i visačky jsem nechala prázdné, aby měly holky volný prostor k naplnění alba svými tématy. Hrany stránek i visaček jsem zvýraznila inkoustem.



Každé album jsem na obálce ozdobila trochu jinak, využila jsem k tomu kovové ozdoby, knoflíky, papírové motýlky a zbytky designových papírů.



Zavírání je "na mašli" :). A to je pro dnešek všechno...

Mějte se krásně
a relaxujte tvořením.

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...