neděle 8. března 2015

Přání s obřími květy

O víkendu jsem si hrála s nádhernými květinovými razítky a vybarvováním a vytvořila jsem čtyři varianty přání s květy. Vybarvovala jsem distress inkousty a štětcem namáčeným ve vodě.


Fialový květ jsem doplnila bílou kartou embosovanou v "doodlingové" kapse nabarvené distress inkousty.



Květy i lístky jsou po vybarvení zvlhčené vodou a plasticky vytvarované. Při tvarování se vlhký papír nepoláme a po uschnutí jsou pak květy krásně pevné.



Druhá varianta je červená, použila jsem jednoduchý čtvercový základ s vlnitým kartonem, na kterém krásně vynikne veliký květ.




Toto je "zimní" stříbrno-modrá varinta doplněná provázkem obarveným distress inkousty a opět podkladem embosovaným v doodlingové kapse, tentokrát čistě bílé.



Oranžová varianta přivolává jaro a je doplněná proužky hladké i vlnité čtvrtky a pěti samolepícími kamínky.

Děkuji za nahlédnutí
a relaxujte tvořením!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...