neděle 25. ledna 2015

Přání s ptáčkem

Když jsem přemýšlela, jaké přání vyrobit k narozeninám pro dospělou ženu, padla mi do oka sada kovových šablon s růžemi, ptáčkem a motýlem. Myslela jsem si, že využiji výřezy růží, a připravila jsem si pěkný embosovaný podklad nabarvený zeleným a červeným distress inkoustem.


Jenže výřezy růží, i když jsou moc krásné, vypadaly na embosovaném základě moc ploše, takže jsem nakonec sáhla po červeném metalickém papíru a rozhodla se pro ptáčka a motýla. K tomu jsem vyřezala a nainkoustovala dvě vrstvy trávy, rozložila vše na přání a dumala, co dál. Pořád tomu něco chybělo.


Nakonec jsem vyřízla a stočila ještě tři malé růžičky z obyčejného červeného papíru, doplnila stonkem, vše navrstvila, přilepila, a bylo to!


Myslím, že teď je přání dostatečně elegantní i výrazné a doufám, že se oslavenkyni (kterou neznám) bude líbit.

Děkuji za návštěvu a relaxujte tvořením!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...