pondělí 19. ledna 2015

Vzpomínka na Vánoce - přání, cukroví a lampičky

V prosinci jsem se nedostala ke vkládání příspěvků na blog, takže moje předvánoční a vánoční drobnosti dostávají prostor právě teď :). Jako téměř každý jsem upekla nějaké to cukroví a nachystala jsem balíčky pro spřízněné rodiny. A protože mám doma scrapbookové papíry a rýhovací desku na krabičky, nemohlo to dopadnout jinak, než takto:



K tomu jsem ještě pro každou rodinu vyrobila dekorativní lampičku do okna z filigránových výřezů ze zrcadlového papíru, dozdobenou velikou mašlí. Svíčka uvnitř je na baterku, a rozsvěcí i zhasíná se pohybem, což baví zejména děti :).



Inspiraci k výrobě lampičekjsem našla na youtube: http://youtu.be/yhyKAqR3-PA - jen jsem použila jinou vyřezávací šablonu.

Pro kamarádky z práce jsem vyrobila "hvězdná" přání s chrastítkem a k tomu jsem zabalila po třech kuličkách ze zdravých ingrediencí a recept napsala na obal. Tím je samozřejmě výřez (rámeček) ze zrcadlového papíru narýhovaný jako stojánek a jednoduše dozdobený přerušovanou černou linkou, vše jsem vložila do celofánového sáčku a zavázala mašlí (v jednoduchosti je krása).



Moc mne potěšilo, že z mých dárečků se radovali velcí i malí a doufám, že se líbí i vám.

Mějte se krásně a relaxujte tvořením!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...