středa 7. prosince 2016

Jak mne zachytil fotograf František Bureš

To vám takhle sedím u stolku na kreativní výstavě v Soběslavi, zvdenu oči a vedle mne stojí kolega fotograf, kterého jsem již pár let neviděla. Po výměně pár vět, otázek a odpovědí mne zvedl ze židle se slovy "Pojď, udělám ti pár fotek." Připadala bych si nezdvořile, kdybych odmítla, a tak jsem šla. Lidi, jak já se nerada fotím! nevím, kam s očima, rukama, tělem... Naštěstí mne Franta hezky pobízel, fotil velmi nenápadně a rychle a já se mohla za chvilku vrátit ke své práci. S odstupem jsem ráda, že mám pár svých fotek z prosředí, kde je mi dobře :). Pokud byste se chteli podívat na více fotografií od Františka Bureše, udělejte tak zde: http://www.mojefoto.estranky.cz

img_4463

img_4466

img_4503

img_4510
img_4520

img_4532

img_4533

img_4583

Děkuji za nakouknutí a relaxujte tvořením (nebo fotgrafováním)!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...