pondělí 5. prosince 2016

Fotografie z kurzů - listopad 2016

Měsíc rychle utekl a je tu další obrazový přehled kurzů, které jsem lektorovala, tentokrát v měsíci listopadu. Je to pro mne takové ohlédnutí za pěknými chvílemi strávenými s kreativními lidmi.

Šperky z minerálního papíru s Rejkou

2016-11-04n3-miner-papir-5996

V pátek 4. listopadu jsem s dětmi i dospělými vyráběla náramky a brože z minerálního papíru v rodinném centru Nová Trojka v Praze 3 na Žižkově. Moc jsme si to užili a výsledky byly překrásné.

Obraz malovaný pastely Gelatos s Rejkou

2016-11-07gelatos-6003

V ondělí 7. 11. jsem v ZŠ U Krčského lesa v Praze 4 spolu s 11 ženami pracovala suchými i mokrými technikami s pastely Gelatos. Jako vždy byl každý obraz úplně jiný a originální.

Mixed media s Rejkou

2016-11-09mixed-media-6032

Středa 9. 11. byla ve znamení mixed médií, Décopatch a minerálního papíru na kurzu v Davoně. Výsledky byly barevné, pestré a famózní.

Gelatos s Rejkou

2016-11-23gelatos-6078

Ve středu 23. 11. se v Daoně opět malovaly obrazy pastely Gelatos, byl to velmi oblíbený podzimní kurz. 

Děkuji všem účastnicím mých kurzů za jejich ochotu přijít a nechat se vést, za radost z tvoření a inspiraci, kterou mi jejich výsledky přinášejí.

Relaxujte tvořením!

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...